کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9326 | مشاهده و دانلود: 750031404 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/04 | اعضاء: 317878 | نظرات: 37947
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

قیمت گذاری رسمی ابزارهای ویندوز ۸ سونی در ژاپن

SONY
به گزارش سافت‌گذر به نقل از فن آوری اطلاعات ایران، در کنفرانس برگزار شده در توکیو، سونی قیمت سه مدل از ابزارهای سری VAIO را هم اعلام کرد. این کامپیوترها به تازگی به صفحه نمایش لمسی تجهیز شده و آماده استقبال از ویندوز ۸ شده اند.

کمتر از ۴ هفته به عرضه رسمی ویندوز ۸ مایکروسافت زمان باقی مانده و اکنون در کنار مشخصات گجت های مجهز به این سیستم عامل، آنچه در وب اهمیت دارد شایعات در خصوص قیمت احتمالی این محصولات است. اما مثل اینکه سونی از همه شرکت های رقیب در این زمینه آماده تر بوده و امروز طی مراسمی در توکیو، علاوه بر معرفی برخی محصولات ویندوز ۸ خود، قیمت آنها در ژاپن را هم رسما اعلام کرده است.

بگذارید با Duo 11 شروع کنیم که یک پی سی کشویی است. انتظار می رود این محصول از ۲۶ اکتبر (۵ آبان، همزمان با معرفی ویندوز در ژاپن به قیمت ۱۹۳۰ دلار عرضه شود. این کامپیوتر از صفحه نمایش ۱۰۸۰p، پردازنده ۱٫۷ گیگاهرتزی Core i5-3317U، اس اس دی ۱۲۸ گیگابایتی، ۴ گیگابایت رم و امکان ارتباطی وایمکس داخلی بهره می برد.

محصول بعدی که قیمت آن مشخص شده، کامپیوتر all-in-one قابل حمل Tap 20 است که در سه مدل عرضه خواهد شد. قیمت این مدل ها از ۱۸۰۰ تا ۲۳۱۰ دلار خواهد بود و از سوم نوامبر (۱۳ آبان) به بازار عرضه خواهند شد. تفاوت اصلی این مدل ها در پردازنده های آنها است که شامل سه مدل ۱٫۸GHz Core i3-3217U و ۱٫۷GHz Core i5-3317U یا ۱٫۹GHz Core i7-3517U خواهند بود. میزان رم هم در این سری از کامپیوترها ۴ یا ۸ گیگابایت خواهد بود. هر سه مدل Tap 20 از صفحه نمایش ۲۰ اینچی با رزولوشن ۱۶۰۰ در ۹۰۰ پیکسلی بهره برده و به هارد دیسک یک ترابایتی مجهز خواهند بود.

در کنفرانس برگزار شده در توکیو، سونی قیمت سه مدل از ابزارهای سری VAIO را هم اعلام کرد. این کامپیوترها به تازگی به صفحه نمایش لمسی تجهیز شده و آماده استقبال از ویندوز ۸ شده اند. اولترابوک T Series 13 با پردازنده Core i5-3317U، قیمت ۱۶۷۰ دلاری خواهد داشت. لپ تاپ VAIO E Series 14P که از پردازنده Core i5-3210M بهره می برد، ۱۹۲۰ دلار قیمت گذاری شده. و کامپیوترهای all-in-one سری VAIO L با پردازنده Core i7-3630QM و صفحه نمایش ۱۰۸۰p، از ۲۷۰۰ تا ۳۰۸۰ دلار قیمت دارند. این کامپیوترهای سونی ۲۴ اینچی هستند. دو لپ تاپ گفته شده از ۵ آبان ماه در بازار ژاپن عرضه خواهند شد. در حالی که کامپیوتر all-in-one از ۱۳ آبان وارد این بازار می شود.

اکنون باید منتظر قیمت گذاری و زمان عرضه جهانی این کامپیوترها باشیم، تا ببینیم سونی چه مزیت ها و برگ برنده هایی را برای کسب جایگاه مناسب در دنیای ویندوز ۸ در آستین دارد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 11305 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1391/07/12 تعداد مشاهده: 1752
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر